søndag den 5. december 2010

Velkommen(/Bienvenue/Welcome)

Rent faktisk mindre med 'bienvenue' og mere med 'welcome' tænker jeg, da der primært vil være ting på engelsk på denne blog.

Det er her jeg vil lægge 'ting jeg skriver' op og jeg vil starte med mit længste, færdiggjorte værk... tror det er det længste, det er det længste på engelsk om ikke andet.

Første kapitel af The Rain, som romanen hedder, vil være oppe så snart jeg finder ud af at opdele romanen i kapitler. Der vil nok være enkelte gange hvor det bliver lidt langt og andre gange hvor det bliver, ja, lidt kort.

Jeg regner med at smide et kapitel op ca. en gang om ugen, måske oftere, hvis jeg føler for det eller det forrige kapitel var lidt kort.

Så, enjoy! Kommentarer modtages gerne, spam not so much og lad os så få denne her fortælling on the road!




P.s. Der vil også være mulighed for, igen hvis det virker rigtigt og godt osv., at der kommer små 'bagom scenerne' ting, eller lignende. Det må vi lige se på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar